Sunday, June 17, 2012

LEGOLAND Malaysia

As salam & hai tetamu yang singgah ke blogku :)




  
       Sejak dikhabarkan Legoland Malaysia sudah hampir siap, di sana-sini sibuk memperkatakan tentang taman tema ini. Opening diwar-warkan pada 15 September 2012. Apa lagi? Serbu!! Hehe.. Dihidangkan dgn lebih daripada 40 tarikan, pertunjukan & permainan menarik, menjanjikan keriangan sepanjang hari.

      Legoland Park dipecahkan kepada tujuh kawasan tema. Akan ada pusat eksperimen, roller coasters, water attractions & pertunjukan. Aktiviti yg terhidang pula disenaraikan seperti Miniland, The Beginning, Imagination, LEGO® TECHNIC, LEGO®KINGDOM,  Land of Adventure & LEGO®CITY. Lagi satu, jangan risau! Kalau anda bercadang nak beli cenderahati atau set permainan Lego, ada 'shops' di sana.

      Sumber harga tiket untuk melangkah masuk ke Legoland Malaysia setakat ini adalah seperti yang tercatat dalam imej di bawah:


 
   Walaubagaimanapun, anda, family & kawan2 boleh lawati http://www.legoland.com.my/ . Anda akan menemui harga lebih berbaloi bagi ANNUAL PASS TICKET pula. Setahun dapat masuk Legoland sekiranya anda memperolehi tiket ini. Jika kurang faham, layari lebih lanjut website dinyatakan tadi okay? Anda akan lebih pasti & dapat rancang 'penerokaan' ke sana nanti. Apepun, i'm proud to be Johorean sebab tempat menarik ini terdapat di negeri kelahiranku ini. Yang lebih menarik, akan ada replika Masjid Sultan Abu Bakar  di sana taw! Replika2 bangunan lain pun ada juga. Jadi apa lagi, supportlah kempen Visit Malaysia dan Malaysia Truly Asia (^_^)v..daaaaaa.....


No comments:

Post a Comment