Tuesday, June 12, 2012

Sembilan Haribulan Jun

   Lama betul rasanya aku tak update apa-apa dalam blog aku ni. Bukan tak mahu update, tapi tak ada masa yang sesuai dengan mood aku. Hehe. Tapi hari ni..aku rajin sikit..disertai mood yang baik juger. Setelah sekian lama x post apa-apa dalam 'ceritera' ku ini..pastinya telah banyak perkara yang berlaku dalam kehidupan harianku. Tarikh 9 Jun menjadi salah satu hari yang bersejarah dalam hidupku. Aku telah 'diikat'. Se-simple itu sahaja yang dapat aku kongsikan.

   'Fasa' itu fasa pertama dalam hubungan di antara aku dengan si dia. Belum tiba masanya untuk aku mewar-warkan dengan terlalu terbuka. Mengapa? Biarlah sesederhana ini perhubungan ini berjalan. Kedua-dua belah keluarga juga mengharapkan begitu. Bila sudah benar-benar berlangsungnya ikatan suci lagi sah kelak, insyaAllah akan dikongsikan khabar gembira itu. Doakan hubungan kami bersambung ke jinjang pelamin & berterusan hingga ke akhir hayat. '9 Jun'..tarikh yang menemukan dua keluarga bagi menjalin silaturrahim dengan lebih erat & serius. Semoga segala perancangan ditunaikan & dipermudahkan oleh-Nya.

No comments:

Post a Comment